15 October 2008

Warkah Buat Tirana...

Assalamualaikum..
Kamezaim ingin mengucapkan terima kasih buat saudari Tirana diatas kesudian beliau mengunjungi blog ini tanpa rasa jemu dan bosan. Setiap kali buka saja blog kamezaim, mesti ada nama Tirana di ruang "ukirkan disini". Malah saudari Tirana tidak pernah lupa untuk meninggalkan sedikit komen sebagai tanda ingatan beliau terhadap kamezaim. Sungguh membuat kamezaim terasa terharu..

Terima kasih Tirana, kamezaim harap silaturrahim yang terbina diantara kita akan terus berkekalan hingga ke akhir hayat kamezaim nanti. Tiada apa yang dapat kamezaim berikan sebagai tanda ucapan terima kasih, kamezaim harap ianya sudah cukup untuk membuktikan keikhlasan hati ini..hehe

Nanti kalau datang blog kamezaim lagi, jangan lupa bawa kuih rasa dan disertakan bersama dengan duit raya.hehe Tapi, sebelum terlupa. Kamezaim nak tanya sikit Tirana, apakah hubungan antara meniti hari dengan sedetik hati?hehehe Kalau tak silap kamezaim, si sedetik hati tu dah beli kereta baru.hehehe Kalau tak silap kamezaim, dia beli kereta kebal siap ada astro lagi dekat kereta dia tu..hehehe Seorang mengira detik-detik hati dan seorang lagi pula mengira hari...hehe Macam-macam ada.. Buat si sedetik hati, jangan marah ye..hehe

4 Komen:

Tirana Thursday, 16 October, 2008  

Hehehe..ada warkah untuk saya la...Lorrrrr rasa specialnya...Terimakasih kerana titipkan warkah untuk saya. Terkedu sekejap...tak tahu nak kata apa sebab saya ni bukanlah seorang yang pandai main kata-kata. Saya pun berharap silaturrahim antara kita akan berkekalan dan jangan lupa setiap kali lepas Kamezaim solat, do'akan yang terbaik untuk saya. Itu aje yang saya harapkan dari Kamezaim dan semua kawan2 saya.

Oh ye..hubungan antara meniti hari dan sedetik hati.. Sedetik hati tu adik saya yang berlainan ayah, berlainan ibu..hehehe.. Yang sebenar-benarnya biarlah rahsia (ni lagu kesukaan sedetik hati)...

Akak Thursday, 16 October, 2008  

Salam Kamezaim...

Tirna memang rajin singgah keblog kawan...

eida.. Friday, 17 October, 2008  

salam ziarah tuk kamezaim dan salam kenalan tuk tirana yerr,...

azza_irah Friday, 17 October, 2008  

salam..
hehee..laaa...
ketinggalan ketapi lg sy ni kak tirana..

patut la akak kata kamezaim sebut smthing psl sedetik hati...
adehh...
disini rupanya..

apa pun..
moga ikatan ni bkekalan..
takde marah2 nya kamezaim..kl marah pun marah sy hanya seketika..
berdiam diri itu jalan terbaik..bila redha amarah di hati..kita senyum kembali.,.

oo...ngutuk sy yee...mntang2 sy jarang ke sini...dushhhh...hehee

Pelawat Setia :

Siapa Kamezaim? :

My photo
hanyalah insan biasa yang menumpang di satu sudut dunia ini. Mencari kebahagiaan dan ketenangan hidup sebelum melangkah pergi..

Nukilan Popular :

(c) Copyright - Ini adalah blog peribadi hak milik kamezaim. Sebarang peniruan tanpa kebenaran pemilik adalah DILARANG sama sekali.

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP