23 November 2008

Award Dari Eida..

Assalamualaikum..
Wahai Eida, inikah balasanmu terhadapku. Tergamak kau menembak ku kembali..hehe Tidak cukupkah kalau aku menembak mu saja?..hehe (Jangan marah ye). Terima kasih kamezaim ucapkan kepada Eida kerana sudi menghadiahkan award ini. Comel macam tuan dia juga..hehe Kawan-kawan, kalau kawan-kawan nak tahu, Eida ni manis orangnya. Kalau tak percaya, pergilah tengok dekat blog dia. Bukan main seronok dia ambil gambar diri sendiri..hehe

Apapun, terima kasih kerana sudi mengingati diri ini. Walaupun kau sudah berpunya namun tidak salah kiranya kita mengeratkan pertalian persaudaraan sesama kita. Walaupun kita tak punya pertalian darah namun di dalam Islam kita adalah saudara.. Betul tak Eida?hehe..

2 Komen:

eida.. Sunday, 23 November, 2008  

haha kamezaim jangan terlalu memuji kang kembang setaman terus tak comel n jd comot.. ahaksss... silaturahim blogger akan terus dibina dengan ikatan persaudaraan sesama islam kan....

sy sgt suka tulisan dan bait-bait kata di blog anda.. ada bakat dlm penulisan...

Kamezaim Sunday, 23 November, 2008  

alamak, ida suka yg mana satu ye?hehe

Pelawat Setia :

Siapa Kamezaim? :

My photo
hanyalah insan biasa yang menumpang di satu sudut dunia ini. Mencari kebahagiaan dan ketenangan hidup sebelum melangkah pergi..

Nukilan Popular :

(c) Copyright - Ini adalah blog peribadi hak milik kamezaim. Sebarang peniruan tanpa kebenaran pemilik adalah DILARANG sama sekali.

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP