05 November 2008

Namamu Tetap Dihatiku..


Kasih..
Maafkan aku andai apa yang ingin ku coretkan ini
Akan mengguris hati dan perasaanmu
Aku tidak mampu menahan derita ini lagi
Dan tiada tempat lain lagi yang boleh ku luahkannya
Melainkan di sinilah tempat ku mencoretkan suka mahupun duka
Dialah teman ku yang setia..

Kasih..
Tahukah kau betapa berertinya dirimu terhadap ku
Tahukah engkau betapa murninya cintaku terhadapmu
Dan tahukah kau bertapa tingginya harapan ku terhadapmu
Pernahkah kau terfikir akan semua itu
Atau semua itu langsung tidak bererti buatmu kasih..

Kasih..
Ku terima segala kata-kata darimu
Biarpun adakalanya kata-kata itu cukup mengguris hatiku
Namun ku tabah menerimanya dan ku buang sejauh yang mungkin
Dengan harapan tiada alasan untuk mengoncang hubungan kita
Namun, apalah daya dan kudrat ku ini untuk melawan segala yang tertulis
Hubungan yang cuba ku pertahankan akhirnya musnah jua
Hancur berkecai segala harapan ku terhadapmu
Akhirnya terkuburlah sebuah impian..

Kasih..
Lahirnya kau ke dunia ini bukan untukku
Dan terciptanya aku bukanlah untukmu
Biarpun kita hidup di dunia yang sama
Namun apakan daya, cara hidup kita berbeza
Kau pinta ku beri sepenuh perhatian terhadapmu
Namun, tidak terfikirkah kau akan tugas dan tanggungjawab ku
Kau mengharap kasih dan sayang dariku
Tidak cukupkah kasih sayang yang ku beri selama ini
Terhadapmu..

Kasih..
Mungkin aku bukan sepertimana yang kau harapkan
Atau mungkin jua aku bukan seperti teman-teman mu yang lalu
Namun, walau apapun yang kau fikirkan
Aku tetap aku..

Kasih..
Ku terima salam perpisahan darimu dengan harapan
Agar kau bahagia dengan keputusan itu
Apa guna kita terus bersama
Andai dirimu tidak bahagia bersama ku
Aku rela hidup tanpa dirimu
Asalkan kau bahagia dan tenang sentiasa
Biarpun tidak bersama dengan ku..

Kasih..
Aku ingin kau tahu satu perkara
Walaupun kita sudah tidak bersama lagi
Walaupun kau bukan milikku lagi
Dan andai ku pergi dulu sebelummu
Namun, ketahuilah bahawa
Namamu tetap dihatiku..

3 Komen:

Tirana Wednesday, 05 November, 2008  

Sedih aje bunyi entry Kamezaim ni...Macam saya kata selalu..bunga bukan sekuntum..

ras-adieza Friday, 07 November, 2008  

alahai...halusnye jiwa. jangan dikenang lagi..walaupun tiada lagi bulan purnama, tapi bintang masih berkelipan di langit gelap...

Eiba Monday, 10 November, 2008  

Fuuhhh..sedih...saya pernah alami perkara yg sama, namun setelah 8 tahun masa berlalu, saya tak pernah cuba untuk melupakannya, malah cinta saya pada nya tetap mekar dihati... Dan saya rasa perbuatan saya tak salah kerana perasaan cinta itu anugerah ILahi. Tak semua mampu miliki..hanya insan yg menghargai cinta saja akan mengerti...
(fuuuhhhh..ayat2 mimpi...)

Pelawat Setia :

Siapa Kamezaim? :

My photo
hanyalah insan biasa yang menumpang di satu sudut dunia ini. Mencari kebahagiaan dan ketenangan hidup sebelum melangkah pergi..

Nukilan Popular :

(c) Copyright - Ini adalah blog peribadi hak milik kamezaim. Sebarang peniruan tanpa kebenaran pemilik adalah DILARANG sama sekali.

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP