04 January 2009

Sekeping Hati Yang Bermaruah..


Wahai wanita..
Izinkanlah aku untuk mengerti jiwamu
Izinkanlah aku untuk memahami isi hatimu
Agar mampu ku bezakan yang mana satu
Intan dan yang mana satu permata..

Wahai wanita..
Adakah aku tidak layak untukmu
Atau aku tidak layak untuk menerima kasihmu
Jauh sekali untuk aku menagih cinta darimu..

Wahai wanita..
Apakah yang kau cari dalam hidupmu
Apakah yang kau kejar selama ini
Adakah harta benda menjadi syaratnya
Syaratnya untuk aku memiliki dirimu..

Wahai wanita..
Andai itu yang kau cari sepanjang hidupmu
Ternyatalah aku bukan pilihan terbaik buatmu
Tiada harta jutaan ringgit dapat ku berikan
Sebagai lambang kasihku terhadapmu
Apa yang aku ada hanyalah
Sekeping hati yang bermaruah..

3 Komen:

Kamezaim Monday, 05 January, 2009  

apa yg terharunya tu ojeng? hehe

Idalara Tuesday, 06 January, 2009  

Wahai Kamezaim...
pasti di luar sana ada seorang wanita berhati mulia,yang tidak memandang darjat dan harta,sedang menunggumu..pasti ada.

Pelawat Setia :

Siapa Kamezaim? :

My photo
hanyalah insan biasa yang menumpang di satu sudut dunia ini. Mencari kebahagiaan dan ketenangan hidup sebelum melangkah pergi..

Nukilan Popular :

(c) Copyright - Ini adalah blog peribadi hak milik kamezaim. Sebarang peniruan tanpa kebenaran pemilik adalah DILARANG sama sekali.

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP