03 January 2009

Wanita Gagah Perkasa..!!





Aduh, sekali tengok kagum juga tapi kali ke dua tengok rasa macam nak muntah pun ada.. wakakaka Memang susah kamezaim nak tulis apa-apa mengenai gambar dekat atas ni, tak ada idea langsung bila tengok gambar tu. Saja je nak kongsi dengan anda semua. Rasa-rasa korang lah kan, kalau diorang ni mengorat anda, rasa-rasa anda sambut tak?hehe

Rasanya sekali dia tampar saja dah hancur rahang mulut ni.. hehe Yang kelakar tu bukan apa, dah la badan macam tu tapi masih nak tunjuk ayu lagi.. wuekkk..wuek..

4 Komen:

Simahmail Sunday, 04 January, 2009  

Nape perlu bertukar sebegini rupa...

Yang indah dan cantik...telah hilang.
Yang timbul hanya lah tubuh sasa..yang lelaki tapi bukan lelaki.

Kalau lah mereka ini mengandung..bagaimana agak nye rupa mereka...(@#%*^<>%&???)

OJENG Sunday, 04 January, 2009  

haha.kelakar plka bile nengok gambar nih.huhu.pepun.MAJULAH WANITA UNTUK NEGARA!!err..pompuan lam gambar tue org mane?huhu

Kamezaim Sunday, 04 January, 2009  

To simah mail : klu mereka mengandung, mesti perur mereka pun sasa juga kot..wakaka

To ojeng : majulah wanita untuk negara ye...bagus...bagus..haha

su Wednesday, 14 January, 2009  

wakakaka! biar betul! nengok pon x slera! hahahaha!

Pelawat Setia :

Siapa Kamezaim? :

My photo
hanyalah insan biasa yang menumpang di satu sudut dunia ini. Mencari kebahagiaan dan ketenangan hidup sebelum melangkah pergi..

Nukilan Popular :

(c) Copyright - Ini adalah blog peribadi hak milik kamezaim. Sebarang peniruan tanpa kebenaran pemilik adalah DILARANG sama sekali.

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP