10 January 2009

Selamat Hari Lahir Tirana..

Assalamualaikum..
Tujuan kamezaim menulis blog kali ini adalah bersempena dengan hari lahir seorang teman kamezaim. Kamezaim mohon maaf kerana tidak mampu menjadi diantara orang yang terawal yang mengucapkan perkataan Selamat Hari Lahir kepada dia. Mungkin dia masih ingat pada kamezaim ataupun sebaliknya, itu hanya dia saja yang tahu..

Dengan kesempatan ini, kamezaim ingin mengucapkan Selamat Hari Lahir kepada saudari Tirana yang berada jauh nun di sana. Dengan doa dan harapan agar saudari Tirana di panjangkan umur dan sentiasa dimurahkan rezeki. Semoga setiap apa yang saudari Tirana lakukan sentiasa mendapat keredhaan dari Allah S.W.T..

Andai saudari Tirana menziarahi blog ini dengan secara rasmi atau tidak rasmi, silalah ambil kad di atas sebagai kenang-kenangan. Kamezaim lakarkan khas buat saudari Tirana dengan harapan agar saudari Tirana sudi menerimanya..

Terima Kasih

3 Komen:

Tirana Saturday, 10 January, 2009  

Kamezaim...terharunya..kad yang begitu istimewa sekali.. Saya menghargai susah payah Kamezaim membuat kad ini untuk saya.. Terimakasih banyak-banyak.. InsyaAllah Kamezaim akan sentiasa berada dalam ingatan saya.. Jangan terasa kalau saya tak selalu masuk ke sini.. Macam Kamezaim juga, saya pun selalu dihambat kesibukan menguruskan hal-hal seharian namun saya tidak pernah lupa pada orang-orang yang menjadi kawan saya. Terimakasih sekali lagi..Nanti saya ambil kad ini ye dan letak di blog saya..

Kamezaim Saturday, 10 January, 2009  

harap tirana sudi menerima kad ini yang tidaklah seberapa cantik itu..hehe hanya itu yang termampu buat ketika ini.. nak belanja makan roti jala tapi tak berkesempatan..hehe kalau kamezaim terpandang je roti jala mesti terpandang wajah tirana juga..hehe

Unknown Monday, 12 January, 2009  

kamezaim, askaq darat noo...heheh... sy ade 2 org sepupu keje askar..sorang komander sorang lagik payung terjunnyer... my dad pencen sarjan... heheh

Pelawat Setia :

Siapa Kamezaim? :

My photo
hanyalah insan biasa yang menumpang di satu sudut dunia ini. Mencari kebahagiaan dan ketenangan hidup sebelum melangkah pergi..

Nukilan Popular :

(c) Copyright - Ini adalah blog peribadi hak milik kamezaim. Sebarang peniruan tanpa kebenaran pemilik adalah DILARANG sama sekali.

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP