03 February 2009

Koleksi Terbaik Kejora

Album : Dalila
Asal : N. Sembilan

Dalila
>> Download <<

Angkara
>> Download <<

Cinta Sepi
>> Download <<

Seruan Damai
>> Download <<

Pepayung Kasih
>> Download <<

Bila Kasih Menyepi
>> Download <<

Ku Bukan Impianmu
>> Download <<

Mimpi Yang Tak Kan Termimpi Lagi
>> Download <<

6 Komen:

Tirana Tuesday, 03 February, 2009  

Kamezaim..

Saya tak pernah tahu pulak ada kumpulan nama kejora..hehehe..Nampak sangat saya ni ketinggalan pasal perkembangan seni tanahair.

Kamezaim Tuesday, 03 February, 2009  

lorr..tak tahu ke tirana..hehe ni kumpulan lama..hehe

ieyra Tuesday, 03 February, 2009  

peminat setia kejora ek.....

nanti nila ieyra ada kumpulan sendiri jgn lupa jadi peminat ieyra plak...hehehe

Idalara Wednesday, 04 February, 2009  

kejora...best2 lagu diaorg..tangkap leleh yang tengah bercinta mcm teman idalara yg tgh jatuh hati tu......hahaha..

Idalara Wednesday, 04 February, 2009  

sampai skrg idalara msh mencari2 siapa wanita yg istimewa yang teman ida rasa dah jatuh hati ni...kamezaim..tolong ida carikan boleh..hehehe

Kamezaim Wednesday, 04 February, 2009  

tiada yg istimewa kerana tiada yg sudi..hehe sibuk je si idalara ni..

Pelawat Setia :

Siapa Kamezaim? :

My photo
hanyalah insan biasa yang menumpang di satu sudut dunia ini. Mencari kebahagiaan dan ketenangan hidup sebelum melangkah pergi..

Nukilan Popular :

(c) Copyright - Ini adalah blog peribadi hak milik kamezaim. Sebarang peniruan tanpa kebenaran pemilik adalah DILARANG sama sekali.

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP