21 February 2009

Sepanjang Hayat Yang Ada..

Kasih..
Dimanakah kau ketika ini
Aku sunyi tanpamu di sisi
Setiap saat dan waktu yang ada
Hanya kau yang ku fikirkan..

Kasih..
Tahukah kau akan rasa di hati ini
Aku terlalu menyayangi dan menyintaimu
Tiada harta yang termampu untuk ku berikan
Hanyalah kasih dan sayang yang mampu ku berikan
Sebagai lambang keikhlasannya cintaku padamu..

Kasih..
Aku merinduimu setiap waktu
Aku mengingatimu setiap masa
Keranamu aku terasa bahagia
Dan keranamu jua aku terluka
Kerana mu aku mampu tersenyum
Dan keranamu jua aku mampu menangis
Keranamu lah aku gembira
Dan keranamu lah jua aku merintih
Walau apapun tafsiran yang terungkap
Aku tetap menyintaimu sepanjang hayat yang ada...

2 Komen:

Anonymous,  Saturday, 21 February, 2009  

sadis nye ayat2 chenta kat atas tu...ada ape2 ke nih?

Anonymous,  Saturday, 21 February, 2009  

bersabar...berdoa...berusaha dan bertawakkallah jika masih mengharapkan cinta itu..insyaallah satu masa nnti pasti bertemu juga dgn cinta yang diharapkan..jika dia tetap pilihan kame.

Pelawat Setia :

Siapa Kamezaim? :

My photo
hanyalah insan biasa yang menumpang di satu sudut dunia ini. Mencari kebahagiaan dan ketenangan hidup sebelum melangkah pergi..

Nukilan Popular :

(c) Copyright - Ini adalah blog peribadi hak milik kamezaim. Sebarang peniruan tanpa kebenaran pemilik adalah DILARANG sama sekali.

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP