25 March 2009

Pengumuman Terkini..

Assalamualaikum..
Alhamdulillah kamezaim bersyukur ke hadrat ilahi kerana dengan limpah kurniaNYA sekali lagi kamezaim dapat menulis di dalam blog ini. Rasa macam dah lama tak update blog ni, rindu pun ada..hehe Kamezaim sibuk sikit dengan jadual tugasan harian yang cukup padat lantas tidak mengizinkan kamezaim untuk mencoret apa yang di rasa di dalam blog ini..

Kamezaim cuma ingin memberitahu anda bahawa kamezaim sudah membuat lagi satu blog yang hanya di khaskan untuk yang berkaitan dengan muzik sahaja. Jadi, sekarang kamezaim sudah ada 3 blog iaitu :-


1) kamezaim.blogspot.com
- Blog ini kamezaim hanya akan gunakan untuk hal-hal yang berkaitan dengan peribadi atau yang berkaitan dengan hidup kamezaim.

2) kamezaim.ning.com
- Blog ini kamezaim hanya akan gunakan untuk hal-hal yang berkaitan dengan ketenteraan.

3) kamezaim.wordpress.com
- Blog ini kamezaim hanya akan gunakan untuk hal-hal yang berkaitan dengan muzik. Di sini anda boleh memuat-turun lagu-lagu yang pernah berkumandang di suatu ketika dahulu seawal 60'an hinggalah kini. Lirik-lirik lagu juga turut disediakan.

Kamezaim berharap agar anda semua dapat memberi sokongan kepada kamezaim untuk kamezaim terus berada di persada blogger ini. Tanpa anda siapalah kamezaim di sini..

Terima kasih..
Kamezaim

4 Komen:

Tirana Thursday, 26 March, 2009  

Wahhh..advance nampaknya..dah ada 3 blog..tahniah!

Idalara Friday, 27 March, 2009  

salam...patutlah sibuk memanjang...yg idalara tahu kamezaim ada 2 blog so..skrg dah ada 3 tahniah..tapi bz2 jgn sampai lupakan teman2 yg sentiasa mengunjungi blog kame dan beri komen kat kame....
idalara pun ada gak dgn wordpress..tapi skrg dah tak aktif kt wordpress..

Anonymous,  Saturday, 28 March, 2009  

abg..
syg rindukn abg sgt2!
sy ckup bhgia skang dgn abg..
dan sy nak sentiasa di sisi abg..
sy xleh hidup tnpa abg..

percaya la..
hidup ini hanya lah utk mu..
kasih syg dan cinta ini hanya lah utk mu...
tiada yg lain..

mama ranggie Saturday, 28 March, 2009  

ok,kalo ade masa,mama terjah blog2 awak tu ye!

Pelawat Setia :

Siapa Kamezaim? :

My photo
hanyalah insan biasa yang menumpang di satu sudut dunia ini. Mencari kebahagiaan dan ketenangan hidup sebelum melangkah pergi..

Nukilan Popular :

(c) Copyright - Ini adalah blog peribadi hak milik kamezaim. Sebarang peniruan tanpa kebenaran pemilik adalah DILARANG sama sekali.

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP