28 March 2009

Pasrah Dalam Penantian..

Sering hatiku bertanyakan
Dimana silapnya perhubungan kita
Puas sudah aku mencari
Jawapan pada kemuskilan ini..

Biar malam ini akan jadi saksi
Nyanyian rinduku memilukan..

Gelap riuh alam keliling
Dan aku masih dalam kesunyian
Sayup terbit fajar di timur
Dan aku masih kegelapan..

Biar pagi ini akan jadi saksi
Diriku yang masih pasrah dalam penantian..

Walau hilang siang dan malam aku keresahan
Dan bulan pun suram seolah mengerti kerinduan..

4 Komen:

Anonymous,  Sunday, 29 March, 2009  

mudah2an penantianmu berakhir dgn kebahagiaan...dan siapalah aku untuk mengisi kekosongan hidupmu...

Anonymous,  Sunday, 29 March, 2009  

mungkin aku bukan insan yg kau harapkan...sampai masa sampai saat aku akan meninggalkan jejak2ku di sana..namun di sini aku tetap bersamamu..selagi aku diperlukan...selagi aku tidak dipinggirkan...selagi aku masih bernafas..

Kamezaim Sunday, 29 March, 2009  

Wahai anonymous, aku kenal dan tahu siapa engkau. Biarpun engkau bersembunyi di sebalik nama itu, namu ku tahu siapa engkau. Kau kan tetap berada di ingatan ini biar sekalipun darah merah mengalir membasahi bumi.. Sekali kau ku kenal, selamanya jua kau kan ku ingati..

Idalara Sunday, 29 March, 2009  

Selamat kembali kamezaim..selamat kembali dari persembunyian..selamat datang ke dunia blog...lupakan segala kesedihan dan kelaraan...di sini teman2 yg akan jadi penglipur laramu..

Pelawat Setia :

Siapa Kamezaim? :

My photo
hanyalah insan biasa yang menumpang di satu sudut dunia ini. Mencari kebahagiaan dan ketenangan hidup sebelum melangkah pergi..

Nukilan Popular :

(c) Copyright - Ini adalah blog peribadi hak milik kamezaim. Sebarang peniruan tanpa kebenaran pemilik adalah DILARANG sama sekali.

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP