29 March 2009

Aku Adalah Aku..

Assalamualaikum..
Rasa macam dah lama tak update blog ni kan, sampai si Idalara pun dah kata kamezaim pergi bertapa.. Aduh, hancurnya hati ini bila terdengar kata-kata seperti itu. hehe Sebenarnya kamezaim tak ke mana, kamezaim masih di sini. Cuma masa yang tidak mengizinkan kamezaim untuk berada di hadapan komputer ini, masih banyak lagi tanggungjawab yang harus kamezaim utamakan. Rasa rindu di dunia blogger tetap ada namun terpaksa kamezaim ketepikan dulu demi mengutamakan tugas yang telah dipertanggung-jawabkan ke atas kamezaim..

Aku bukan kau, kau bukan aku tapi aku adalah aku..
"Kehadiran Anda Tidak Diundang, Perginya Anda Juga Tidak Dihalang"

Kamezaim ada terasa hati dengan sesetengah blogger yang pernah menyatakan kepada kamezaim bahawa kamezaim sudah tidak seperti dulu. Dah tak menziarah blog mereka lagi atau memberi komen dalam blog mereka hingga mereka pun dah tak nak menziarah blog kamezaim lagi. Untuk pengetahuan semua, kamezaim tidak pernah memaksa sesiapa pun untuk memberi komen dalam blog kamezaim, kalau ada yang nak memberi komen, kamezaim cukup menghargainya tapi kalau tak ada pun tak apa, kamezaim tak paksa. Kehadiran anda kamezaim tak pernah undang dan perginya anda kamezaim tak pernah halang. Tujuan kamezaim berada di sini adalah untuk menjadi diri sendiri. Kamezaim tak peduli apa orang nak kata, kamezaim tak peduli apa orang nak fikirkan. Sebab kamezaim tahu apa yang kamezaim lakukan. Bukan anda yang mencorakkan hidup kamezaim tapi yang mencorak hidup kamezaim adalah diri kamezaim sendiri. Apa yang kamezaim luahkan di sini adalah luahan isi hati kamezaim sendiri. Kamezaim tak minta anda baca, kamezaim tak minta anda memahaminya cukuplah sekadar anda memberi ruang untuk kamezaim mencoretkan apa yang di rasa.

Ada sesetengah blogger yang memahami kamezaim dan ada juga yang sebaliknya. Bukan kamezaim tak mahu menziarahi blog mereka tapi apakan daya kamezaim, masa itu amat berharga buat kamezaim. Blogger bukanlah segala-galanya bagi kamezaim, kamezaim masih ada tanggung-jawab lain yang harus kamezaim utamakan. Kepada blogger-blogger yang tidak memahami kamezaim, silalah beredar dari blog ini. Kehadiran anda kamezaim tidak pernah undang, hanya blogger-blogger yang memahami saja yang diundang..

1 Komen:

Idalara Tuesday, 31 March, 2009  

rasanya idalara ni pengunjung setia blog kamezaim..wlupun ada wktunya kamezaim tak sempat singgah keteratak idalara,namun idalara tetap akan jenguk di sini...mengkuti perkembangan kamezaim..sbb kita adalah teman..apa yg penting kamezaim dulukan mana yg lebih penting..

Pelawat Setia :

Siapa Kamezaim? :

My photo
hanyalah insan biasa yang menumpang di satu sudut dunia ini. Mencari kebahagiaan dan ketenangan hidup sebelum melangkah pergi..

Nukilan Popular :

(c) Copyright - Ini adalah blog peribadi hak milik kamezaim. Sebarang peniruan tanpa kebenaran pemilik adalah DILARANG sama sekali.

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP