25 April 2009

Aku Dah Letih..

Aduh, letihnya upload lagu.. Walaupun tak kena berlari, tak kena hujan atau panas namun keletihan itu tetap juga akan terasa. Tapi untuk berkongsi dengan blogger-blogger yang lain, kamezaim lupakan sekejab keletihan itu. Ada saja masa terus upload lagu untuk dikongsikan dengan blogger-blogger semua atau dengan sesiapa saja yang masuk ke blog ni. Tapi malangnya, hanya seorang dua saja yang menghargainya setelah mendownload. Hanya seorang dua saja yang meninggalkan komen kepada kamezaim sebagai tanda ucapan terima kasih. Rasa macam sia-sia je mengupload lagu untuk dikongsikan..

Tapi tidak mengapa, itu bukanlah satu paksaan. Tapi nasihat kamezaim tidak kiralah dimanapun jua kalau dah ambil pemberian orang tu janganlah lupa mengucapkan terima kasih kepada yang memberi. Ini kerana dengan cara itu ianya mampu membuat yang memberi itu terasa sedikit dihargai dan apa yang dia berikan itu tidaklah terasa sia-sia saja.

Kamezaim pun ingat lepas ni tak nak lagilah upload lagu. Kamezaim ingat biarlah kamezaim dengar sorang-sorang je lah lagu yang ada dalam simpanan kamezaim tu. hehe Kalau nak diikutkan memang banyak lagi lagu yang masih belum diuploadkan dari tahun 70'an hinggalah ke masa kini. Tapi biarlah ianya tersimpan dalam koleksi kamezaim seorang je lah, malas lagi dah nak upload.. hehe

Dengan kesempatan ini, kamezaim ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada mereka yang sudi memberi sedikit komen mahupun kata-kata nasihat kepada kamezaim. Terima kasih juga pada mereka yang setia mengunjungi blog ini.. Terima kasih.

5 Komen:

Idalara Saturday, 25 April, 2009  

ye ke kamezaim...ada yg dah download lagu tapi tak ucapkan terimakasih..tk pe..anggap itu semua asam garam dalam berblog..tguk si idalara tu..tak download pun dia tetap menyibuk kat sini..ntah org suke ke tak..ntah lah..

Kamezaim Saturday, 25 April, 2009  

si idalara tu mmg.. hehe kerana dia menyibuk di sinilah dia sentiada ada di ingatan kamezaim.. ekeke

buacak Sunday, 26 April, 2009  

bro nape camni .. jgn cepat putus asa ..nape tak upload guna ziddu .. bleh dapat duit le

Adam Abdillah Sunday, 19 February, 2017  

Terus menyumbang bro, mana lagi nak dapat koleksi macam yang bro ade

Adam Abdillah Sunday, 19 February, 2017  

Terima kasih banyak bro ...

Pelawat Setia :

Siapa Kamezaim? :

My photo
hanyalah insan biasa yang menumpang di satu sudut dunia ini. Mencari kebahagiaan dan ketenangan hidup sebelum melangkah pergi..

Nukilan Popular :

(c) Copyright - Ini adalah blog peribadi hak milik kamezaim. Sebarang peniruan tanpa kebenaran pemilik adalah DILARANG sama sekali.

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP