21 April 2009

Bosan Oh Bosan..

Aku bosan...
Aku betul-betul bosan..
Aku memang tengah bosan..
Bosan datang dekat padaku..
Aku lari jauh daripada bosan..
Bosan tetap mengekori aku..
Aku tanya kenapa bosan ikut aku..
Bosan cakap dia bosan dengan aku..
Aku tanya kenapa bosan dengan aku..
Dia suruh aku pergi tanya jemu..
Bosan... Bosan... Bosan...
Argghhhh!! Aku bosan...

Aku bosan ditahap maksima
Thermostat pun dah rosak..
Rpm meter pun dah ketuk pin high..
Temprature air pun dah mendidih..
Cap radiator pun dah tercabut..
Meter turbo pun dah menyala..
Supercharger pun dah terlebih charge..
Blow off pun dah tak larat nak blow lagi dah..
Ekzos pun dah meletup-letup ni..
Hahaha aku bosan hari ni..

* Maaf ye, hehe.. Hari ni kamezaim bosan dan letih yang teramat sangat. Jadi, itu pasallah merepek je dekat entry kali ni.. hehe

3 Komen:

Idalara Tuesday, 21 April, 2009  

hmmm..kalau bosan pun dah bosan kat kamezaim tak tau lah nak buat apa lagi..bawak2 lah jalan2 kat rumah tetangga...tkdelah bosan tu ikut je kamezaim tu...takpun amik bantal ajak bosan tu tidur..mst bosan tu bosan dan tinggalkan kamezaim..hehehee

Sis Lin Wednesday, 22 April, 2009  

adehh ini betul2 bosan ni...ada ms mmg bosan ek...huk3x

Anonymous,  Thursday, 23 April, 2009  

cian kamo boshan2 eh...
xmo boshan2 eh kamo...
nnt boshan la kalo kamo boshan...
weee~~~

Pelawat Setia :

Siapa Kamezaim? :

My photo
hanyalah insan biasa yang menumpang di satu sudut dunia ini. Mencari kebahagiaan dan ketenangan hidup sebelum melangkah pergi..

Nukilan Popular :

(c) Copyright - Ini adalah blog peribadi hak milik kamezaim. Sebarang peniruan tanpa kebenaran pemilik adalah DILARANG sama sekali.

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP