13 April 2009

Kini Aku Kembali..

Assalamualaikum w.b.t..
Comel tak patung dekat atas tu? Comel bukan, comel macam muka Idalara. Wakakakaka.. Ish, tak jadilah nak menyepi lama-lama, asyik teringat dekat blog ni je. Nak makan pun tak lalu.. hehe Cukuplah 2 hari menyepi, kini aku kembali lagi.. hahaha Apapun, kamezaim ingin mengucapkan jutaan terima kasih di atas komen-komen dan nasihat oleh mereka yang masih sudi mengingati diri ini. Siap ada yang rindu tu yang tak tahan tu.. ekekeke hehe

Untuk Awin Winnie yang sedang bercuti tu, dah-dah le cuti tu.. Meh la balik sini.. hehe Tentu seronok bukan kalau dapat balik ke kampung halaman, rasa macam dah tak nak balik ke sini lagi je..hehe Tapi apakan daya, kita masih punya peranan dan tugas yang mesti dilaksanakan.. hehe Manalah si Ieyra ni pergi, dah lama tak dengar berita dia. Mungkin dia dah tak ingat dekat uncle dia ni lagi kot.. Tak mengapalah, apa boleh buat..

Untuk temanku Tirana, semoga cepat sembuh dari demam tu.. hehe Orang kata jangan main hujan tapi degil, nak main hujan jugak.. ish.. ish.. Sekarang dah demam siapa susah.. hehe Untuk temanku Ras-Adieza, dah-dah le tu.. Jangan dirindu lagi, kamezaim dah balik ni.. hehehe Bila nak jemput kamezaim datang rumah tengok bakal mak mertua dengan pak mertua ni.. hahaha Kirim salam dekat Nabihah.. Kak ras, kamezaim dah booking dulu kan si Nabihah tu.. ekekeeke Tak malunye kamezaim ni... hehe

Ops.. Lupa lah pulak, untuk adik Khairul semoga berjaya dalam apa jua bidang yang diceburi.. hehe Kalau mai KL jangan lupa bawak mai "pasemboq" dekat abang di sini.. hehe Kirim salam dekat awek sebelah masa dalam kelas tu, cakap abang kirim salam.. Kalau boleh mintak nombor h/p sekali.. wakakaka (Khairul USM)

Errrmmmm.. Setakat ni lah kot dulu, letih dah jari ni dok keje menulis dari tadi. Apapun, terima kasih sekali lagi kamezaim ucapkan kepada pengkomen-pengkomen yang setia. Komen-komen dari anda amatlah kamezaim hargainya.. Lupakan yang lama, mulakan yang baru dan hidup mesti diteruskan jua... :p

4 Komen:

Idalara Monday, 13 April, 2009  

huahuahua..cedihnya kamezaim dah balik..hehehe..
adake dia kata muka idalara comel..(ye kot..)kali ni kembali sebagai wira yg berjaya k..jgn nak sedih2 lara2 lagi..life must go on..
lama2 hilang nnti ada yg rindu tak boleh makan..hahahah

Tirana Tuesday, 14 April, 2009  

Laaaa...ingatkan lama sangat nak menyepi..rupanya dua hari aje...hehehe..tak sempat nak rindu-rinduan..

Kamezaim, ini demam bukan pasal main hujan la..Ini demam rindu... hehehe...Rindu kat sapa entah..

ras-adieza Tuesday, 14 April, 2009  

yea...perwiraku sudah pulang ke tanah air. kame ni kan..kalau buat graf...kejap turun kejap naik...kejap statik. Nanti gi lah blog akak tengok pic nabihah, penaik semangat. Kalau nak book dia ni mahal tau.....cuma satu jer masalah nak ker nabihah kat kamezaim? hehehehe...... mak pak dia demanding sikit tau...tahan ker?

cinderellawin Tuesday, 14 April, 2009  

alamak..ade my name pulak kat situ. uhuhu. popular nih! ahaha
yelah, msti lah sronk balik kg.. uhuhu

bgs tu bro!
life must goes on~
live your life.. eyyyy,,,
=)

Pelawat Setia :

Siapa Kamezaim? :

My photo
hanyalah insan biasa yang menumpang di satu sudut dunia ini. Mencari kebahagiaan dan ketenangan hidup sebelum melangkah pergi..

Nukilan Popular :

(c) Copyright - Ini adalah blog peribadi hak milik kamezaim. Sebarang peniruan tanpa kebenaran pemilik adalah DILARANG sama sekali.

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP