16 April 2009

Aku Letih...

Assalamualaikum w.b.t...
Aduh, letihnya hari ni. Letih yang teramat sangat sampai makan pun dah terlupa.. hehe Banyak kerja nak di buat dan bermacam-macam kerja yang harus di buat. Sekejab ke sana, sekejab ke sini. Hujan panas langsung tidak dihiraukan, peluh menitik bagai titisan hujan. Baju basah macam mana jangan di ceritalah, sendiri tahulah ye.. hehe

Sakit belakang, sakit kepala, sana sakit, sini pun sakit, semuanya sakit.. hehe Tapi apa boleh buat, demi tugas dan tanggungjawab terpaksalah digagahi juga. Keikhlasan itu penting kerana dari keikhlasan lahirlah sebuah pengorbanan dan dari pengorbanan lahirlah keredhaan..

Ok lah, kamezaim nak rehat dulu.. Letih di tahap maksima ni.. hehe Kalau letak kepala atas bantal garenti tak sampai 1 minit dah berlayar.. ekekeke

2 Komen:

Tirana Friday, 17 April, 2009  

Letih sangat ye...hehehe..Tidur puas-puas agar hilang semua sakit badan..

Idalara Friday, 17 April, 2009  

alahai siannya...
rehatlah cukup2..pejam mata.kosongkan minda...zzzzzzzzzz

Pelawat Setia :

Siapa Kamezaim? :

My photo
hanyalah insan biasa yang menumpang di satu sudut dunia ini. Mencari kebahagiaan dan ketenangan hidup sebelum melangkah pergi..

Nukilan Popular :

(c) Copyright - Ini adalah blog peribadi hak milik kamezaim. Sebarang peniruan tanpa kebenaran pemilik adalah DILARANG sama sekali.

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP