17 April 2009

Tirana Love My Blog..

Assalamualaikum..
"You love my blog or you love me.." Soalan untuk Tirana.. ekekeke hehehe Terima kasih kamezaim ucapkan pada Tirana kerana sudi sedekahkan award yang comel macam dia ni pada kamezaim.. hehe Blog Tirana sudah bertukar konsep yang dulunya dipenuhi dengan luahan isi hati namun kini telah bertukar menjadi "Arkib Negara" secara tidak rasminya.. hehe Jangan marah ye..

Wahai teman-temanku sekalian, marilah kita mendoakan agar Tirana kembali sembuh dari "demam rindu" yang kamezaim pun tak tahu pada siapa yang dirinduinya itu.. hehe Mungkin pada suaminya yang tercinta atau...?? ekeke Mesti Tirana selalu shopping dekat Tropicana City.. Betul tak Tirana? hehehe

Sampai disini saja lah kamezaim berceloteh, letih belum habis lagi ni. Ingat nak pergi "massage" lerrrr... hehehe

4 Komen:

Tirana Friday, 17 April, 2009  

Love dua-dua pun boleh..kamezaim dan blog..hehehe..karang ada yang jeles tu..

Tau tak pasal apa dah tukar konsep? Dulu2 tak ramai yang masuk blog saya..sekarang ni semakin ramai..malu pulak rasanya nak luah isi hati..hehehe...

Rindu? Saya rindu pada buku aje...Sibuk sikit skg ni..tak sempat berkhalwat dengan buku lama2..hahahaha..

Idalara Friday, 17 April, 2009  

salam kamezaim...bukan tirana love pada kame je,,kat idalara pun tirana love juga..
kamezaim love kat sape lak.hehehe

meo188 Saturday, 18 April, 2009  

wah, dah lame xlyn blog nie...

Anonymous,  Sunday, 10 January, 2010  

Your blog keeps getting better and better! Your older articles are not as good as newer ones you have a lot more creativity and originality now keep it up!

Pelawat Setia :

Siapa Kamezaim? :

My photo
hanyalah insan biasa yang menumpang di satu sudut dunia ini. Mencari kebahagiaan dan ketenangan hidup sebelum melangkah pergi..

Nukilan Popular :

(c) Copyright - Ini adalah blog peribadi hak milik kamezaim. Sebarang peniruan tanpa kebenaran pemilik adalah DILARANG sama sekali.

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP