11 May 2009

Aduh.. Kasihannya Dia...



Ini ada lagi satu video. Kamezaim jumpa dalam internet.. Pertama sekali kamezaim ingin memohon maaf kepada insan yang terdapat dalam video ni, kamezaim cuma ingin berkongsi dan menjadikan ianya satu pengajaran buat kita bersama..

Wahai kaum hawa, hehe Berhati-hatilah ketika menunggang motorsikal. Rasa-rasanya anda tidak sesuai untuk menunggang motorsikal.. hehe Tapi tak boleh kata macam tu jugakkan, sebab malang ni tak pernah berbau. hehe Tapi memang terbukti bahawa penunggang motorsikal lebih berisiko tinggi untuk terbabit dalam kemalangan..

Kadang-kadang kita bawa dengan cermat, penuh berhemah serta berdisiplin namun apakan daya, orang lain pula yang mencari kita. Mungkin itulah yang dikatakan malang itu tidak berbau..

Jom layanzzz...

4 Komen:

su Monday, 11 May, 2009  

xsanggup nak tgk memula! tp last2 2x jugak su nengok..huhu..xterkata su!

Ai Adachi Tuesday, 12 May, 2009  

giler sian!!

alamak xleh kta "giler"

sorry!

Idalara Tuesday, 12 May, 2009  

kamezaim ni bila lama menyepi mst postkan entri yg bom!..tknk tguklah..ngeri..kita tak pandai bawa motor lah..basikal pun tak tahu..

nz Tuesday, 12 May, 2009  

kasihan pempuan tu..mcmana kalau kita atau keluarga kita atau pun kwn2 kita pulak dlm situasi tu..sy nk tgk pn ngeri

:: ikhlas dr saya..perkataan hehe yg last dr kamezaim seeloknya ditiadakan..
itu pndgan sy la..

Pelawat Setia :

Siapa Kamezaim? :

My photo
hanyalah insan biasa yang menumpang di satu sudut dunia ini. Mencari kebahagiaan dan ketenangan hidup sebelum melangkah pergi..

Nukilan Popular :

(c) Copyright - Ini adalah blog peribadi hak milik kamezaim. Sebarang peniruan tanpa kebenaran pemilik adalah DILARANG sama sekali.

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP