17 June 2009

Terima Kasih Edda Qisstina..

Assalamualaikum..
Terkejut serta terharu apabila ku membuka e-mail. Sesuatu yang tidak pernah ku menyangka kini ianya terjadi bagai tidak percaya. Sebuah coretan hati bertitipkan keikhlasan, itulah yang ku terima dari insan yang bernama Edda Qisstina..

" assalamualaikum..... sedih sgt2 baca coretan awk...hidup terlalu singkat...mencari dan mengejar sesuatu yg tak pasti adlh lumrah hidup manusia...namun kecekalan dan ketabahan yg mengajar seseorg itu menjadi matang atau tidak untuk menerima setiap yg ditakdirkan olehNya dgn redha...kesakitan dan kekecewaan adlh satu nadi untuk memperjuangkan hidup kita....tanpa semua tu...suram lah hidup tanpa pelengkapnya...wallahualam.... "

" actually hepy sgt in blog awk....evrythig so perfect....w'pun sy in blog awk scra tak sngaja hari nie....tp ada somethg dlm dri awk yg terlalu sukar nak gmbarkan....ttg satu kehidupan, impian...harapan...dan keperitan....wish u terus success in what u do, what u want, what u hope....moga apa yg awk harap dr blog nie...akan tercapai.....sorry klu ggu awk kat ruangan ni secara personal....salam ukhuwah fisabibillah... "

Meseg ini kamezaim terima pada 17 Jun 2009, 3 : 26 PM.

Tiada apa lagi yang termampu untuk kamezaim ucapkan padanya, yang termampu hanyalah ucapan terima kasih kerana cuba untuk memahami serta mengerti hidup kamezaim.. Namun, aku tidak tahu siapa engkau. Izinkanlah aku mengenali dirimu.. Agar ku tahu siapakah insan di sebalik sebuah nama Edda Qisstina..

8 Komen:

IxoR@ Wednesday, 17 June, 2009  

Siapa dia...selepas daku...

huhuuuuu

Kamezaim Wednesday, 17 June, 2009  

Alamak, darling Ixora dah merajuk.. hehe Jangan merajuk darling.. hehe

Idalara Thursday, 18 June, 2009  

wah...darling idalara pun merajuk ni..

Kamezaim Thursday, 18 June, 2009  

Alamak... Darling2 ku dah merajuk!! Wuargh.. Wuargh..

Unknown Friday, 19 June, 2009  

assalamualaikum...
sy bangga dengan anak bangsa yg membara jiwa hendak mempertahankan tanah air yg tercinta demi agama bangsa dan negara meskipon nyawa tergadai juga..
semoga bersama mempertahankannya...
salam hormat dari yang turut serta..tabik springgggg......

Kamezaim Friday, 19 June, 2009  

tabikk spring balik!! haha

Eiba Friday, 19 June, 2009  

Salam Kamezaim...kan??? Betul tak eiba kata... Masih ada yg sayang...masih ada yg sudi selagi kita buka ruang untuk itu kan??? Semoga berbahagia yaaa....

Pelawat Setia :

Siapa Kamezaim? :

My photo
hanyalah insan biasa yang menumpang di satu sudut dunia ini. Mencari kebahagiaan dan ketenangan hidup sebelum melangkah pergi..

Nukilan Popular :

(c) Copyright - Ini adalah blog peribadi hak milik kamezaim. Sebarang peniruan tanpa kebenaran pemilik adalah DILARANG sama sekali.

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP