31 July 2009

Terciptanya Jurang Pemisah..


Terkubur sebuah impian
Tenggelam bersama harapan
Setelah cinta hanya tinggal kenangan
Terbuang jauh dari sudut ingatan..

Mungkin sudah suratan cinta
Kau dan aku harus berpisah
Kerana antara kita
Terciptanya jurang pemisah..

Kau berada di atas meniti kehidupan
Menuju cita-cita dan impian
Yang menjanjikan sebuah penghidupan
Di suatu masa hadapan..

Sedangkan aku berada di bawah
Meniti liku-liku kehidupan
Dengan penuh penderitaan
Bertemankan airmata kesengsaraan
Meratap pilu dengan penuh perasaan..

Ku tahu kau rela hidup bersamaku
Seperti yang kau nyatakan pada aku
Masih aku ingat kata-katamu itu
Namun, aku tak rela membiarkan dirimu
Hidup bersama insan yang tidak punya apa
Seperti diriku..

Pergilah kasih
Pergilah kau mencari dahan yang teguh
Aku tidak menjanjikan kemewahan buatmu
Aku tidak layak untuk insan sepertimu
Aku hidup hanya sebatang kara
Melawan arus demi kehidupan
Selagi hayat yang ada..


0 Komen:

Pelawat Setia :

Siapa Kamezaim? :

My photo
hanyalah insan biasa yang menumpang di satu sudut dunia ini. Mencari kebahagiaan dan ketenangan hidup sebelum melangkah pergi..

Nukilan Popular :

(c) Copyright - Ini adalah blog peribadi hak milik kamezaim. Sebarang peniruan tanpa kebenaran pemilik adalah DILARANG sama sekali.

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP