10 September 2009

Sungguh Tak Ku Menduga..


Sedih dan kecewa rasa di hati ini. Bila kita beria-ria untuk menghantar sms kepada dia untuk mengucapkan "Selamat Hari Lahir" tapi hancur hati ini apabila mendapat balasan seperti ini "Thanks, siapa ni ye?". Terfikir sejenak, adakah aku tersalah nombor?. Atau hanya aku yang mengingatinya sedangkan dia sudah pun melupakan aku. Hanya aku yang menyimpan nombornya di dalam h/p aku tapi dia tidak. Aduh, rasa sedih dan terhina yang teramat sangat..

putuscinte

Tidak mengapalah, siapalah aku untuk dia terus mengingati. Hanya seorang insan yang tak punya apa. Orang kalau dah tak ingat pada kita apa lagi boleh buatkan, bungkus beg jalan lah woi..

siul

Buat dia yang sudah melupakan aku, aku ingin mengucapkan "Selamat Hari Lahir yang ke-23 tahun". Semoga perjalanan hidupmu sentiasa mendapat keredhaan dariNya..

doa

6 Komen:

Unknown Friday, 11 September, 2009  

kekanda kamezaim... sy tau entri di tujukan khas utk sy...

dgn rendah hati nya sy nk mnta maaf...

tp tu no awk yg lain..

yg sy smpan dulu yg lain...

maaf yer kekandaku...

atie/slepping beauty/zarien Friday, 11 September, 2009  

sedihnye...sabr ek bro....xpe la kalo di dh lupe kite anggap la yg ade org len yg ingt pd kite...

L25 Friday, 11 September, 2009  

Jangan mengharap pada yg xsudi.
Bekas pakwe saya penh bgtao cmtu.

touyakaruma Saturday, 12 September, 2009  

Aku faham perasaan awak , tabahkan hati . Ak dpt rasakannya

Pelawat Setia :

Siapa Kamezaim? :

My photo
hanyalah insan biasa yang menumpang di satu sudut dunia ini. Mencari kebahagiaan dan ketenangan hidup sebelum melangkah pergi..

Nukilan Popular :

(c) Copyright - Ini adalah blog peribadi hak milik kamezaim. Sebarang peniruan tanpa kebenaran pemilik adalah DILARANG sama sekali.

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP