09 October 2009

Pengumuman Terkini..!


Assalamualaikum..
Alhamdulillah, dengan rasminya blog www.kamezaim.com telah pun dilancarkan. Dan kini blog tersebut sudah pun mula bertapak di dunia blogger. Walaupun tidaklah sehebat mana namun ianya haruslah bermula dari bawah, lagipun kamezaim tidaklah seberapa hebat di dalam penggunaan wordpress ni. Tapi itu tidak jadi masalah, ianya boleh dipelajari. hehe

Kepada semua pelawat, pengunjung, kawan-kawan, rakan-rakan, sahabat-sahabat dan sesiapa saja yang datang menziarah blog ini, dengan rasa rendah dirinya kamezaim menjemput anda ke blog baru kamezaim tersebut. Dengan harapan, semoga ikatan perkenalan kita tetap erat walau terpaksa berpindah rumah. hehe Namun, blog ini tetap juga akan berada di sini untuk kamezaim jadikan sumber rujukan mahupun kenangan kamezaim sendiri.

Akhir kata dari kamezaim, terima kasih kamezaim ucapkan buat mereka yang sentiasa memberi dorongan mahupun nasihat kepada kamezaim selama ini..

Pelawat Setia :

Siapa Kamezaim? :

My photo
hanyalah insan biasa yang menumpang di satu sudut dunia ini. Mencari kebahagiaan dan ketenangan hidup sebelum melangkah pergi..

Nukilan Popular :

(c) Copyright - Ini adalah blog peribadi hak milik kamezaim. Sebarang peniruan tanpa kebenaran pemilik adalah DILARANG sama sekali.

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP