29 December 2012

Salam Tahun Baru..

Assalamualaikum...

Apa khabar semua teman2 kamezaim di sini?. Harap semuanya sihat senantiasa. Kamezaim pun dah tak ingat bila kali terakhir kamezaim update blog ni.. hehe Makin lama makin pudar minat pada berblog tapi sayang pada blog ni tetap ada.. huhu

Apapun, di kesempatan ini kamezaim ingin mengucapkan Selamat Tahun Baru kepada semua teman2 kamezaim di sini. Semoga dengan hadirnya tahun baru ini, apa yang dihajati sebelum ini telahpun tercapai. Sepanjang tahun 2012 ini pasti banyak kenangan suka-duka yang tak mungkin kita dapat lupakan. Yang pahit menjadi pengajaran, yang manis menjadi kenangan dan derita menjadi pengalaman.

Mungkin hari ini kita derita, mungkin hari ini kita susah tapi siapa tahu esok hari. Mungkin yang miskin menjadi kaya, yang kaya menjadi papa kedana. Apa yang penting ialah, bila kita senang jangan kita lupa tatkala kita susah. 

Dulu seorang kini berdua, esok lusa mungkin bertiga.. Semuanya di tangan takdir. Kita hanya berusaha namun Allah yang menentukan. Semoga berakhirnya 2012 dengan penuh kenangan dan pengertian. Azam 2012 sudah terlaksana ke??.. hehe

Apakan azam 2013 anda?. Azam 2013 kamezaim adalah menjadi yang terbaik daripada sekarang. Semoga 2013 yang bakal tiba ini kan lebih bermakna dalam hidup kita.

Anyway, kamezaim ingin memohon maaf andai ada salah dan silap. Semoga kita semua sentiasa berada dalam keadaan sihat dan dirahmati Allah S.W.T... amin.

Wassalam..

0 Komen:

Pelawat Setia :

Siapa Kamezaim? :

My photo
hanyalah insan biasa yang menumpang di satu sudut dunia ini. Mencari kebahagiaan dan ketenangan hidup sebelum melangkah pergi..

Nukilan Popular :

(c) Copyright - Ini adalah blog peribadi hak milik kamezaim. Sebarang peniruan tanpa kebenaran pemilik adalah DILARANG sama sekali.

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP