17 July 2008

Ku Sepikan Diri Ini..


Assalamualaikum..

Terima kasih di atas komen-komen anda.Kamezaim terpaksa sepikan diri buat seketika kerana kurang sihat.hehe Almaklumlah,sekarang ni musim hujan.Kadang-kadang panas,kadang-kadang hujan.Jadi bila demam,terpaksalah duduk diam.hehe

Nak buka komputer pun jadi malas,letih bekerjalah katakan..Kadang-kadang sibuk dengan urusan harian dan juga tanggungjawab.Sampai azza kata kamezaim pergi bertapa...

Sebenarnya kamezaim boring bila dah habis waktu bertugas,sebab tu kamezaim wujudkan blog ini.Apa yang kamezaim rasa,sama ada suka mahupun duka,kamezaim coretkan di sini.Sebab tu adakalanya entry sedih,gembira dan sebagainya.Semua entry-entry di dalam blog ini semuanya berpandukan pada keadaan semasa kamezaim.Kadang-kadang mungkin dengan cara ini kamezaim dapat tenangkan jiwa yang telah sekian lama serabut ini..

Terima kasih kepada semua pengkomen-pengkomen yang sentiasa memberi komen.Kamezaim cukup menghargainya..Rupa-rupanya masih ada juga insan yang sudi mengingati diri ini..

Alhamdulillah..

7 Komen:

azza Thursday, 17 July, 2008  

salam..
ala...tak sehat rupanya...
mkan ubat n rehat..
takyah ngadap pc lama2...makin melarat kang...

psttt...len kali kl g bertapa nak ikut ekk...hehee...

ririn,  Thursday, 17 July, 2008  

kamezaim kurang sehat? take a rest, lah.. bertapa? boleh juga :D

fatinsakura,  Thursday, 17 July, 2008  

salam kamezaim, sepi ke?
urm... take a break..mungkin ini sbenarnya peluang ntuk relaks2..knal dunia dan diri dari sudut yang lain..
kalau tak sihat tuh..kenalah bayk makn ubat dan jaga kesihatan..
sebut pasal sepi nie, dah tengok ker cite sepi? sya pun blum...kalau dah tgok gtaw sket2... have a nice break...!
a'a busy la, maklumlah sem3 dah kan...hehe kena strugle sket2...

Akak Friday, 18 July, 2008  

Salam Kamezaim...

Tak sihat eh? rajin2 makan ubat, banyakkan rehat, muga cepat sembuh yea..

shahliza94 Friday, 18 July, 2008  

get well soon yer kamezaim...

Kamezaim Friday, 18 July, 2008  

hehe thanks semua...

Pelawat Setia :

Siapa Kamezaim? :

My photo
hanyalah insan biasa yang menumpang di satu sudut dunia ini. Mencari kebahagiaan dan ketenangan hidup sebelum melangkah pergi..

Nukilan Popular :

(c) Copyright - Ini adalah blog peribadi hak milik kamezaim. Sebarang peniruan tanpa kebenaran pemilik adalah DILARANG sama sekali.

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP