08 July 2008

Kuang Asam Punya Siput

Adoi,kesian aku tengok katak hijau ni.Dia buat muka kesian plak.Si siput tu plak bukan main syok boleh duduk atas kepala si katak ni.Katak ni kata nasib baik ada orang ambil gambar dia,kalau tak dah tentu si siput tu kena cop tapak kaki free..

Malang betul kan nasib katak hijau ni..Dah la kepala kena pijak dengan siput,pastu gambar kena masuk dalam blog plak..Aku betul-betul tak boleh tengok muka katak ni,dia asyik buat muka seposen je..Terharu aku memandang muka katak ni,membawa seribu kepiluan..

2 Komen:

cHeRyNa PiReS Wednesday, 09 July, 2008  

suke tgk katak...comey:D 9tp takut nak pegang..huhu..

Kamezaim Thursday, 10 July, 2008  

ape?takut tapi suka..mcm mana tu ye??hehe

Pelawat Setia :

Siapa Kamezaim? :

My photo
hanyalah insan biasa yang menumpang di satu sudut dunia ini. Mencari kebahagiaan dan ketenangan hidup sebelum melangkah pergi..

Nukilan Popular :

(c) Copyright - Ini adalah blog peribadi hak milik kamezaim. Sebarang peniruan tanpa kebenaran pemilik adalah DILARANG sama sekali.

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP