14 January 2009

Hadiah Dari Tirana..





Assalamualaikum..
Kamezaim ada dapat hadiah dari Tirana ni.. Kamezaim ingat mula-mula dia nak bagi roti jala tapi rupa-rupanya benda ni.. Kempunan lagi lah kamezaim nak makan roti jala si Tirana ni.. Orang dah bagi, kita terima je lah..hehe Terima kasih Tirana kerana bagi kamezaim benda ni.. hehe

Kamezaim masih menanti roti jala dari Tirana..hehe

p/s : Apa punya banyak hehehehe lah..


5 Komen:

Tirana Wednesday, 14 January, 2009  

Huaaaa..cepatnya pampang..hehehe..Terimakasih banyak2 kerana sudi terima... Roti jala nanti ye...

Kamezaim Wednesday, 14 January, 2009  

nanti tu bila tirana oii... hehe

su Wednesday, 14 January, 2009  

mekaseh sudi jenguk2 blog su...salam perkenalan ;)

Idalara Thursday, 15 January, 2009  

kalau Tirana tk sempat nk buatkan roti jala idalara pun boleh buatkan..hehehe

Keyword Friday, 16 January, 2009  

Submit your Blog to our Newest PR 3 Web Directory for Bloggers. Visit KeywordDir.info

Pelawat Setia :

Siapa Kamezaim? :

My photo
hanyalah insan biasa yang menumpang di satu sudut dunia ini. Mencari kebahagiaan dan ketenangan hidup sebelum melangkah pergi..

Nukilan Popular :

(c) Copyright - Ini adalah blog peribadi hak milik kamezaim. Sebarang peniruan tanpa kebenaran pemilik adalah DILARANG sama sekali.

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP