29 January 2009

Jom Layan...



Mula-mula kamezaim tengok video ni macam biasa je, tak ada yang menarik pun. Tapi bila dekat-dekat nak habis je baru kamezaim rasa kagum dan terfikir jugalah macam mana mereka buat sama ada guna ilmu hitam ke tidak itu kamezaim tak tahulah. Jom kita layan.. hehe

3 Komen:

Tera Thursday, 29 January, 2009  

wakaka... kredit limit ke tu?

baha2k2u Friday, 30 January, 2009  

pd pendapat I 2 kesilapan mata kita je .BAHA

iEn Friday, 30 January, 2009  

aduyaii... lagging gila sini. xdpt nak tgk :(

Pelawat Setia :

Siapa Kamezaim? :

My photo
hanyalah insan biasa yang menumpang di satu sudut dunia ini. Mencari kebahagiaan dan ketenangan hidup sebelum melangkah pergi..

Nukilan Popular :

(c) Copyright - Ini adalah blog peribadi hak milik kamezaim. Sebarang peniruan tanpa kebenaran pemilik adalah DILARANG sama sekali.

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP