11 February 2009

Ku Doakan Kebahagiaanmu Nas..

Kecewa sudah rasa dihati
Melihat impian musnah sama sekali
Terkubur bersama harapan dihati
Segalanya hancur berkecai seolah tiada bererti..

Aku merintih seorang diri
Setelah kasih di beri tiada dihargai
Sedih pilu bermain di hati
Sambil terkenangkan nasib diri..

Aku terlewat untuk memiliki
Sebuah hati yang ku puja selama ini
Siapalah aku untuk meraih simpati
Padamu insan yang dihajati..

Dirimu amatlah bererti
Bererti buat insan sepertiku ini
Tiada harta dapat ku beri
Sebagai tanda keikhlasan di hati ini..

Salam ku beri sebagai pengganti diri
Ingin ku pergi jauh membawa diri
Ku berdoa pada Tuhan yang maha Esa
Semoga kau bahagia berada di sampingnya
Biarlah ku hidup merana tanpa kasihmu
Asalkan ku tahu kau bahagia disampingnya..

Jika kau pernah mendengar arjuna kecewa
Akulah antaranya yang gagal merebut hatimu
Aku kesal engkau tidak faham gelodak jiwaku
Maafkan aku kerana tidak berani berterus-terang
Dan menyusahkanmu
Ku bawa engkau sepanjang zaman
Ku sebut namamu setiap sepi yang mendatang
Moga hari-hari esok membawa kebahagiaan kepadamu..

8 Komen:

cik iman Wednesday, 11 February, 2009  

org kate..kalu sayg seseorg tu..biarkan die bebas memilih..andai die utk kite.,..die pasti kembali..

leh kot gune pakai dlm kes ni..")

A.I.Z.A.T Wednesday, 11 February, 2009  

uih,sadis ar cite ni..mendalam maksud die.tp aku tau, ko bole handle bende ni..Insyaallah

sickchild Thursday, 12 February, 2009  

weh nape ko sedih. aku buat ko ke?
isk.

Idalara Thursday, 12 February, 2009  

JIka jodoh ada..tetap akan tercipta dia utk kamezaim..tapi jika tiada..pasti ada hikmah disebalik tiap kejadian yang ditentukan ALLAH..bersabar dan berdoa selalu.

Anonymous,  Thursday, 12 February, 2009  

ngko frust ke?

aku ada.. meh aaaa aku pujuk

hahahahaha

Sylfeeza Zainol Friday, 13 February, 2009  

Zaim....banyak2 bersabar yea...klu betul2 dia adalah jodoh Zaim...seribu tahun menunggu pn ttp Zaim ngn dia akan bersama...

Meooo Comicore Club Saturday, 14 February, 2009  

aku pun tgh frust nieh.... uwaaaa...........

Kamsiah yusoff Saturday, 14 February, 2009  

utk sahabatku...mencintai bkn bererti memiliki...mungkin Tuhan sengaja menemukanmu dgn org yg salah sebelum dia menghadirkan seseorang yg diciptakan utk diri mu...

Pelawat Setia :

Siapa Kamezaim? :

My photo
hanyalah insan biasa yang menumpang di satu sudut dunia ini. Mencari kebahagiaan dan ketenangan hidup sebelum melangkah pergi..

Nukilan Popular :

(c) Copyright - Ini adalah blog peribadi hak milik kamezaim. Sebarang peniruan tanpa kebenaran pemilik adalah DILARANG sama sekali.

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP