15 February 2009

OFFLINE..



Assalamualaikum..
Kamezaim ingin memohon maaf andai ada terkasar bahasa mahupun tersalah bicara, sesungguhnya kamezaim hanyalah insan biasa yang menumpang di suatu sudut dunia ini. Terima kasih juga kamezaim ucapkan pada mereka yang tak pernah jemu untuk menziarah blog ini. Kehadiran anda ke blog ini amatlah kamezaim hargai. Tiada apa-apa yang termampu untuk kamezaim berikan melainkan hanya ucapan terima kasih. Bagi kamezaim, perkataan terima kasih itu tidak ternilai jika hendak dibandingkan dengan wang atau harta. Terima kasih juga kamezaim ucapkan kepada mereka yang tak pernah lupa untuk meninggalkan komen mahupun pandangan di dalam blog ini..

Sebenarnya, kamezaim ingin memberitahu kepada anda semua bahawa blog ini dengan secara rasminya akan di tutup sementara mulai 16/02/2009 - 18/02/2009. Buat mereka yang setia menziarahi blog ini, kamezaim mohon maaf kerana terpaksa menutup blog ini buat sementara waktu di atas sebab-sebab yang tidak dapat kamezaim nyatakan di sini.

Semoga anda semua tetap setia pada blog ini walaupun ianya terpaksa di tutup buat sementara waktu. Kamezaim pasti merindukan anda semua, kerana di sinilah kita mengenali antara satu sama lain. Di sini jugalah tempat kamezaim luahkan apa yang di rasa, sama ada suka mahupun duka dan di sini jugalah kamezaim menghabiskan masa yang ada..

Akhir kata dari kamezaim, semoga anda semua ceria selalu dan berbahagia di samping keluarga yang tersayang. Ingatlah kamezaim dalam doamu.. hehe

Terima Kasih



6 Komen:

Tirana Sunday, 15 February, 2009  

Adeeehhhh..Kamezaim nak tutup 2 hari..bercuti ke? Janji ye..tutup 2 hari aje..jangan lama-lama..hehehe

Kamezaim Sunday, 15 February, 2009  

ooo..rindu ye.. ekekeke

Idalara Sunday, 15 February, 2009  

ohhh..ingatkan pemberitahuan apa td...nsb baik tutup 2 hari je..kalau selama2nya sepilah dunia blog ni dari kwn gurau mcm kame ni..kame ada operasi kot?apa2pun jaga diri...jgn terlupa lak nk cari jln balik ke blog..hehehe

su Sunday, 15 February, 2009  

yg penting di dahulukan...moga stp urusan dipermudahkan-Nya....

jaga diri bebaik...

Kamezaim Sunday, 15 February, 2009  

kepada idalara ; inysaAllah,kamezaim tak lupa jalan balik ke blog.. hehe

kepada su : betul tu, terima kasih..

nurul iman Sunday, 15 February, 2009  

okies..neway..take care utk ari2 yg anda offline..")

Pelawat Setia :

Siapa Kamezaim? :

My photo
hanyalah insan biasa yang menumpang di satu sudut dunia ini. Mencari kebahagiaan dan ketenangan hidup sebelum melangkah pergi..

Nukilan Popular :

(c) Copyright - Ini adalah blog peribadi hak milik kamezaim. Sebarang peniruan tanpa kebenaran pemilik adalah DILARANG sama sekali.

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP