03 March 2009

Shasha - Sehelai Daun Setitis Embun


Walau ditimpa hujan batu
Namun semangatku tetap menantimu
Kusedar garis lintang tajam dan menyakitkan
Untuk aku jejaki langkahmu

Sejak kau tinggalkan diriku
Aku bagai daun tanpa titis embun
Segala kelayuan tanpa kasih dan sayang
Segalanya kerianganku telah pun kau bawa jauh
Bersama jejak langkah yang menghilang

( korus )
Aku rindu limpahan kasih sayangmu
Aku jemu meniti hari tanpa mu
Ku menunggu kasih dengan doa tiada hentinya
Ku menaruh harapan setinggi langit
Suatu masa kau kembali menerangi
Penuh debar penuh sabar menanti saatnya

Sejak kau tinggalkan diriku
Aku bagai daun tanpa titis embun
Segalanya kerianganku telah kau bawa jauh
Yang tertinggal kesan nun dalam
Di lubuk resah terpendam
Seribu kehampaan yang tiada penghujungnya...
Setitik... kasihmu...

Sehelai Daun Setitis Embun
>> Download <<

3 Komen:

Idalara Wednesday, 04 March, 2009  

indah sungguh lirik lagu ni...ditujukan pada siapa kamezaim?
andai lagu ni ditujukan pada idalara tentu mengharukan kan..hehehe

cik iman Thursday, 05 March, 2009  

xpenah dgr lagu ni...
zaman kamezaim skolah ke?

Anonymous,  Friday, 27 March, 2009  

Terima kasih bebanyak... dah lama cari lagu ni... tapi x jumpa... kalau tak silap lagu ni awal tahun 90 an dulu... masa zaman saya sekolah rendah lagi....

Pelawat Setia :

Siapa Kamezaim? :

My photo
hanyalah insan biasa yang menumpang di satu sudut dunia ini. Mencari kebahagiaan dan ketenangan hidup sebelum melangkah pergi..

Nukilan Popular :

(c) Copyright - Ini adalah blog peribadi hak milik kamezaim. Sebarang peniruan tanpa kebenaran pemilik adalah DILARANG sama sekali.

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP