20 May 2009

Sebuah Titipan Untuk Tirana..


Assalamualaikum..
Hai.... rasa macam dah lama blog ni tak di update kan.. hehe Ntahlah, sejak akhir-akhir ni kamezaim tak berkesempatan sangat nak buka blog. Kadang-kadang tu letih sampai nak on pc pun dah malas.. hehe Sampai si ***lara tu hari-hari hantar meseg dekat kamezaim.. haha Rindu dekat kamezaim lerr tu.. hehe ekekeke..

Dengan kesempatan ini kamezaim ingin mendoakan kepada saudari Tirana agar cepat sembuh seperti sedia-kala. Kawan-kawan semua, marilah kita mendoakan agar Tirana kembali sihat seperti dulu. Kamezaim ada dapat berita yang penyakitnya itu semakin teruk hingga menyeksakan dirinya. Tiada apa yang dapat kita lakukakan melainkan hanya berdoa kepada Allah S.W.T agar DIA menyembuhkan penyakit yang ditanggung oleh saudari Tirana. Kalau Tirana terbaca posting ni, kamezaim ingin memohon maaf kerana tidak dapat melawatnya di hospital kerana tiada berkesempatan waktu memandangkan jarak yang agak jauh. Tentu dia marah dekat kamezaim sebab tak melawat dia di hospital,.. Harap dia tak marah.. hehe

Tirana, semoga cepat sembuh ye.. Seikhlasnya dari temanmu di sini...

2 Komen:

IxoR@ Thursday, 21 May, 2009  

Semoga Tirana cepat sembuh....

:D

Redynne™ Thursday, 21 May, 2009  

mudah2an..insyaallah..

semoga kak tirana cpt sembuh..

redynne mmg ade t'baca announcement kt blog dia ari tu..

kak tirana sakit ape kamezaim? email sy- nur_sabreena@yahoo.com

Pelawat Setia :

Siapa Kamezaim? :

My photo
hanyalah insan biasa yang menumpang di satu sudut dunia ini. Mencari kebahagiaan dan ketenangan hidup sebelum melangkah pergi..

Nukilan Popular :

(c) Copyright - Ini adalah blog peribadi hak milik kamezaim. Sebarang peniruan tanpa kebenaran pemilik adalah DILARANG sama sekali.

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP