13 May 2009

Selamat Hari Jururawat..

Assalamualaikum..
Hehehe Kamezaim nak ambil kesempatan ni nak ucapkan Selamat Hari Jururawat kepada seluruh warga jururawat di Malaysia. Walaupun mungkin dah terlepas waktunya tapi tak mengapalah.. hehe Terima kasih juga kamezaim ucapkan di atas segala bakti dan jasa yang telah anda taburkan demi memikul tanggungjawab sebagai seorang jururawat. Semua orang mampu untuk menjadi seorang jururawat tapi tak semuanya mampu untuk memikul tanggungjawab atau dalam erti kata lain mampu untuk menjadi seorang jururawat yang sebenar-benarnya jururawat.. hehe Jururawat adalah satu pekerjaan yang mulia.. hehe

Kamezaim tak kan lupa waktu kamezaim kena cucuk dengan seorang jururawat wanita ni. Dia datang dekat kamezaim dengan penuh senyum. Fuh, terus rasa nak mengorat.. Bila dia pakai baju putih tu, aduh sungguh ayu perwatakannya.. hehe Datang buat-buat tanya dekat kamezaim, dah makan ke belum, malam ni pergi mana la dan macam-macam lagi lerr.. Kamezaim pun jawablah dengan penuh perasaan, dalam hati dok kata mesti misi ni dah jatuh hati dekat aku.. hahaha Lepas tu dia suruh pusing kiri, kamezaim pun pusing kiri lerr.. Dalam hati dok fikir, ish pasai apa plak misi ni suruh pusing kiri.. Nak tidur sebelah aku kot... hehe Lepas tu dia suruh longgarkan sikit zip seluar, aduh kamezaim kata dalam hati.. Ni mesti husband misi ni dah pergi oversea 3 bulan ni.. haha Lepas tu dia turunkan sikit seluar kamezaim, aduh malunye masa tu.. hehe Nape tak je dia turunkan sampai habis yerr.. hehe Lepas tu rasa sejuk je buntut kamezaim, rasa macam dah besar gunung averest dah buntut kamezaim.. haha Lepas tu kan.. nak tahu kerr... Aduh, hanya Allah jerr yang tahu macam mana rasa ketika tu.. hehe Mengelupur kamezaim atas katil tu.. hehe Patutlah banyak sangat misi yang datang, rupa-rupanya dah stand-by nak pegang kaki kamezaim.. haha Kamezaim tanya kenapa sakit sangat misi, sebelum ni pernah juga cucuk tapi tak de lah sampai macam ni.. Aduh.. Aduh.. Semua misi tu ketawa je dekat kamezaim.. Kurang asam betul punya misi.. Dia tak tahu yang kamezaim dah rasa macam dah tak ada kaki je lagi.. Wuargh.. Wuargh.. Lepas tu misi tu cakap dia cucuk ubat anti-biotik, ubat ni memang sakit bila dah masuk dalam badan. Lepas tu kamezaim tanya kenapa tak cakap awal-awal nak cucuk, lepas tu misi tu jawab.. Kalau bagitahu awal-awal tentuk awak cabut lari.. Lepas tu mereka boleh ketawa plak dekat kamezaim.. Ish.. Ish.. Tahu lah buntut kamezaim handsem, janganlah ketawa kuat-kuat sangat.. hehe Start dari kena cucuk tu (pagi) sampai ke petang pun berjalan macam tongkang pecah je.. Aduh.. Semua orang pakat tengok jerr.. Ish.. Ish.. Sadisnya.. Tapi kan.. Kan.. Kan.. Yang penting sampai sekarang misi tu jadi kawan kamezaim.. haha Lepas je kena cucuk terus mintak nombor hp.. haha Tak sangka plak misi tu nak bagi.. Masa dia bagi pun dengan senyuman yang manja.. haha Hilanglah sekejab sakit tu.. hehe Mungkin misi tu dah jatuh hati dekat buntut kamezaim agaknya.. hehe Lepas tu, setiap kali jumpa je mesti misi tu tanya.. " Abang, macam mana dengan buntut tuu.. Dah tak jadi gunung averest lagi kerr..".. Fuh, masa tu rasa macam nak je suruh dia jalan sorang-sorang.. haha

Ahem.. Ahem.. Misi yang kamezaim maksudkan tadi bukanlah gadis di atas sana ye.. Gambar di atas sana adalah sekadar gambar hiasan saja ok.. hehe Apapun, hati-hati ye apabila misi suruh pusing ke kiri.. Hehe Lagi satu, kalau yang tak tahu misi tu ape.. Misi itu adalah nurse.. haha

16 Komen:

Idalara Wednesday, 13 May, 2009  

hahahahaha....gelinya hati baca kisah kame ni...penakut jarum rupanya..pulak tu citer pasal punggung dia mcm everest tu....

p/s kalau misi tu mcm kat gambar tu sure kame dah jadi suami dia kot..

Kamezaim Wednesday, 13 May, 2009  

Aik... Idalara pun dah jatuh hati ke dekat buntut kamezaim.. haha

P/s : misi yang kamezaim maksudkan tu kan jauh lebih cantik dari dalam gambar tu.. haha Sebab tu tak boleh di pratontonkan keapda umum takut ada yang jeles.. tambah2 lagi si Idalara tu.. kuang..kuang.. Misi tu kamezaim punya.. haha

Tirana Wednesday, 13 May, 2009  

hahahaha...kena cucuk buntut pun dah rasa sakit ke? Saya kena cucuk sana sini sebelum operation..tak rasa apa pun.. Masa operation memanglah tak rasa apa sbb tidur.. Lepas operation...lukanya bukan main beso lagi... pun relax aje.. Kamezaim ni manja lebih...hehehe

Kamezaim Wednesday, 13 May, 2009  

ini cucuk bukan sebarang cucuk Tirana.. hehe Ini cucuk ubat anti-biotik.. haha Hanya mereka yg pernah merasa saje yg tahu mcm mana rasanya.. misi pun tak tahu mcm mana rasa dia.. haha

Akak Wednesday, 13 May, 2009  

Salam...

Kamezaim, ape khabar, lamda dah akak tak singgah sini, bila singgah ada pula wajah jururawat yg manis nie...

Munirah Abd Wednesday, 13 May, 2009  

bila nurses day......?? arghh lupaaaaaaa

Kamezaim Wednesday, 13 May, 2009  

To Akak : wslm.. kamezaim sihat je.. hehe Itulah pasal,dah lama akak tak singgah sini.. mana menghilang.. hehe

To Munirah : Hari jururawat pun tak tahu kerr.. hehe Entah,kamezaim pun tak tahu.. semalam ke hari ni entah.. hehe

TokNabe Wednesday, 13 May, 2009  

Bulan Mei penuh dengan hari sambutan untuk golongan tertentu.kalau kit tak mengenang mereka ini sapa lagi kan...

Kamezaim Wednesday, 13 May, 2009  

Betul tu tok nabe.. SOkong.. Sokong..

+ iNaMoRaTa + Thursday, 14 May, 2009  

hehe..
kesian kat kamezaim..
napa xngorat je misi tu..
hehee

Ai Adachi Thursday, 14 May, 2009  

1st cucuk ke?

lin kne tiap2 2 buln sekali.

mule2 sakit gak,

tp best lg encik.kamezaim dpt nurse ayu gtu.

lin dpt nurse yg grang,muka xde senyum lngsung

sakit sgt

lme2 leper bontot kne cucuk.

Kamezaim Thursday, 14 May, 2009  

To iNaMoRaTa : Dah mengorat.. Dah dapat pun.. haha

To Ai Adachi : Bukan first cucuk, dah banyak kali kena cuck.. Tapi yang kali ni cucuk anti-biotik, memang sakit gilerr.. hahaha Sebab ubat anti-biotik tu kasar.. haha Buntut Lin dah leper ka?? wakakakaka habis lerr.. Punahlah segalanya.. hahaha

A.I.Z.A.T Thursday, 14 May, 2009  

ape barang takut jarum,
x style ar..hehe.
bro, ade ek hari nurse?
xpnah tau pn..huhu..

p.s-cute sungguh nurse kat entri bro ni;)

Ai Adachi Thursday, 14 May, 2009  

owhh punah err

ape yg punh

bontot leper ok per?

mass Thursday, 21 May, 2009  

kelakar lah baca N3 nih...mass x penah kena cucuk so tatau camner rasanye. Harap2 dijauhkan.
Dulu penah g iview tuk jd misi nih tp xder rezeki...lgpon mak xkasi plak...katanye kesian tgk org yg keje misi nih... :( itupon mass masih lg jawatan tuk misi. x putus asa.

Pelawat Setia :

Siapa Kamezaim? :

My photo
hanyalah insan biasa yang menumpang di satu sudut dunia ini. Mencari kebahagiaan dan ketenangan hidup sebelum melangkah pergi..

Nukilan Popular :

(c) Copyright - Ini adalah blog peribadi hak milik kamezaim. Sebarang peniruan tanpa kebenaran pemilik adalah DILARANG sama sekali.

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP