12 May 2009

Tika Senja Itu..

Senja..
Kau indah setiap kali dipandang
Kau memukau setiap mata yang memandang
Kau memberi seribu penghayatan
Kau memberi seribu pengertian..

Senja..
Setiap hari aku bersamamu
Setiap hari aku merenungmu
Dan setiap kali aku menghayatimu
Aku kagum dengan kewujudanmu
Kau memberi ku seribu erti yang tidak ternilai
Kau menenangkan jiwaku yang kian bergelora..

Senja..
Andai esok aku tiada untuk memandangmu lagi
Anggaplah aku sudah tidak punya waktu lagi..

"..Tika senja itu sungguh mendamaikan.."

3 Komen:

Eiba Wednesday, 13 May, 2009  

Aiiikkkkk.... Sound semalam ok jer... Hari nie cam sad jer why??? Sapa yang menganggu hati mu???

IxoR@ Wednesday, 13 May, 2009  

Waktu senja banyak hantu!

;P

Anonymous,  Wednesday, 13 May, 2009  

shaye ske tgk pemandangan senja...
sgt2 la ske..
:)

Pelawat Setia :

Siapa Kamezaim? :

My photo
hanyalah insan biasa yang menumpang di satu sudut dunia ini. Mencari kebahagiaan dan ketenangan hidup sebelum melangkah pergi..

Nukilan Popular :

(c) Copyright - Ini adalah blog peribadi hak milik kamezaim. Sebarang peniruan tanpa kebenaran pemilik adalah DILARANG sama sekali.

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP