28 June 2009

Di Sebalik Wajah Edda Qisstina..


Wahai Edda Qisstina..
Pertama kali ku menerima nota darimu
Hati ini mula berkata-kata tentang dirimu
Siapakah insan di sebalik nama itu..

Wahai Edda Qisstina..
Kali ke-2 aku menerima nota darimu
Perasaanku mula terganggu dengan kehadiranmu
Setiap masa dan ketika, hanya dirimu yang aku fikirkan
Milik siapakah nama itu..

Wahai Edda Qisstina..
Kini jiwa yang resah kian menjadi tenang
Hati yang gundah semakin riang
Setelah ku tahu dan mengenali
Sebuah wajah di sebalik nama Edda Qisstina itu..

Wahai Edda Qisstina..
Keranamu aku mencari-cari
Keranamu aku ternanti-nanti
Keranamu jua aku terasa hidup kian bererti..

Wahai Edda Qisstina..
Kini kau hadir dalam hidupku
Ku terasa kehadiranmu membawa seribu erti buat ku
Kau membuat aku sentiasa memikirkanmu
Setiap saat walau di mana jua aku berada
Kau sentiasa ada di ingatan ku..

Wahai Edda Qisstina..
Janganlah kau pergi jauh dari hidup ku
Tidak sanggup rasanya berada berjauhan darimu
Inginku sentiasa mendengar khabar berita darimu
Namun, siapalah aku untuk kau selalu mengambil tahu
Aku bukan raja yang bertakhta di hatimu
Aku hanyalah hulu-balang yang hina
Yang berharap permaisuri yang di jaganya kan menjadi miliknya..

Wahai Edda Qisstina..
Setiap malam ku bermimpi
Mimpikan sebuah mahligai indah bersamamu
Terasa indahnya bila kita berdua menikmati indahnya dunia ini bersama
Terasa bagai dunia ini hanya kita berdua saja yang ada
Namun, terjaganya aku dari mimpi segalanya hilang tiada bererti
Rasa sayu di hati bila ku sedari segalanya hanyalah sebuah mimpi
Mampukah mimpi itu kan menjadi kenyataan
Atau hanya aku yang berperasaan seorang diri
Jawapannya ada pada dirimu wahai Edda Qisstina..

7 Komen:

Tirana Monday, 29 June, 2009  

Kamezaim...

Edda Qistina..wajahnya indah seindah namanya..hehehe

Idalara Monday, 29 June, 2009  

wah..dah bertemu edda qistina ke..uwaaa...hilanglah idalara...muga edda qistina meng tercipta untuk kamezaim..amin.

intan shaheera@ieyra Tuesday, 30 June, 2009  

haloooo....smoga uncle dianugerahkan 1 juta kebahagiaan..amin

Idalara Tuesday, 30 June, 2009  

rite ieyra...kita doakan muga uncle bahagia..kesian dia asik duka je..

Anonymous,  Friday, 03 July, 2009  

ur special ker? moga bhgia itu milikmu selamanya.. =)

L25 Saturday, 11 July, 2009  

Insyaallah
Jika kamu berdua sudah dtakdirkan bersama.

Pelawat Setia :

Siapa Kamezaim? :

My photo
hanyalah insan biasa yang menumpang di satu sudut dunia ini. Mencari kebahagiaan dan ketenangan hidup sebelum melangkah pergi..

Nukilan Popular :

(c) Copyright - Ini adalah blog peribadi hak milik kamezaim. Sebarang peniruan tanpa kebenaran pemilik adalah DILARANG sama sekali.

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP