03 July 2009

Lulus Ujian Lesen 'E'..

Assalamualaikum..
Alhamdulillah... Itulah perkataan yang pertama kamezaim ucapkan setelah menerima salinan laporan ujian yang menyatakan bahawa kamezaim LULUS ujian untuk lesen 'E'. Walaupun belajar memandu hanya 2 kali untuk bukit dan parking manakala 1 kali untuk jalan raya, namun akhirnya kamezaim lulus juga. Kamezaim bukan takut apa, pertama sekali kalau gagal mestilah tak dapat nak buat lesen dan nak kena buat ujian ulangan, tapi yang paling kamezaim tak nak kalau gagal sebab nak kena bayar lagi RM 200.00 untuk buat ujian ulangan. Rm 200.00 tu beb, boleh makan 3 minggu.. hehe Kamezaim pun bukannya orang senang..

Sekarang ni kamezaim bawa kereta tak ada lesen lerr.. hehe Lesen kamezaim cikgu sekolah memandu tu ambil untuk bawa pergi ke JPJ untuk tambah lesen kelas E. Mungkin hari rabu baru siap.. haha Kena naik teksi lah jawabnya.. hehe

Tapi, sebenarnya ujian yang harus kamezaim tempuh bukan hanya setakat ini saja. Sekarang kamezaim baru ada lesen E tapi kamezaim belum ada lagi GDL (Bersendi). Selepas lesen E tu siap barulah kamezaim boleh buat ujian untuk GDL (Bersendi) pula. Panjang cerita lagi.. hehe

Kamezaim bersyukur sangat sebab dapat lulus. Masa kamezaim buat ujian tadi, ramai juga orang lain yang gagal. Awek yang buat ujian kereta dengan motorsikal bukan main ramai lagi. Cantik-cantik plak tu.. hahaha Datang nak buat ujian tapi berpakaian macam nak pergi kelab malam je.. haha Terbeliak biji mata pegawai JPJ tu.. hehe Yang paling best masa awek-awek tu buat ujian brek (motorsikal). Kena laju dan kemudian brek, macam nak terkeluar je benda dekat atas tu.. haha Kalau tidak, kamezaim nak pergi tolong kutipkan.. hehe

Hehe Doakan kamezaim lulus untuk ujian GDL (Bersendi) pula ye..

6 Komen:

intan shaheera@ieyra Saturday, 04 July, 2009  

wow....bestnya kalu dah dapat lesen.......

Idalara Sunday, 05 July, 2009  

amboi..g amik test sempat cuci mata lagi..apa2 pun tahniah..mudah2an kamezaim akan terus maju jaya.

Eiba Tuesday, 07 July, 2009  

Tahniah....ehh kelas E tu apa yerk...maaf laa x khatam lagi masa amik lesen tahun 2002 tu...heehehehheheh

cahayachenta Tuesday, 07 July, 2009  

congrat awk lulus ujian memandu tu.. msti srnk x terkira kan... :)

eiza in the house.. Friday, 10 July, 2009  

tahniah bro..
ermm..tak susah ke nak bwk lori E tu?

Pelawat Setia :

Siapa Kamezaim? :

My photo
hanyalah insan biasa yang menumpang di satu sudut dunia ini. Mencari kebahagiaan dan ketenangan hidup sebelum melangkah pergi..

Nukilan Popular :

(c) Copyright - Ini adalah blog peribadi hak milik kamezaim. Sebarang peniruan tanpa kebenaran pemilik adalah DILARANG sama sekali.

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP