21 June 2009

Nota Ke-2 Dari Edda Qisstina..

Assalamualaikum..
Kalau hari tu kamezaim ada terima nota yang pertama dari Edda Qisstina, kini kamezaim terima nota yang ke-2 pula darinya. Siapakah kau wahai Edda Qisstina? Sejak kali pertama ku terima nota darimu, aku sendiri pun tak mengerti mengapa aku teringin benar ingin mengenali insan di sebalik nama Edda Qisstina itu..

Kau menggoncang hatiku, kau membuat fikiranku memikirkanmu. Kau membuat jiwaku bergelora ingin mengenalimu. Janganlah kau seksa ku begini, izinkanlah aku mengenalimu. Agar ku tahu milik siapakah nama itu...

"selamat hari bapa edda ucapkan kat ayah zaim....edda bolleh pggil kamezaim, zaim kan?nak pggil kamezaim panjang sgt.....edda baru je bukak blog zaim...hajat edda nak baca "sebuah titipan buatmu ayah"....terharu edda baca titipan tu......tapi....edda lagi terharu bila terbaca "terima kasih edda qisstina"....nyaris2 nak ngis..edda tak sangka...apa yg edda khaskan kat zaim...zaim abadikan dlm blog zaim.....sama-sama zaim....edda pun nak ucapkan terima kasih gak coz zaim buat edda rasa dihargai.....mengabdikan kata2 edda dlm laman blog zaim yang berjaya memikat hati edda....thanks a lot zaim....akhir kata untuk zaim...."jangan dongak ke langit kerana angkuh, dan jangan tunduk ke bumi kerana putus asa".....wallahualam...=) "

Wahai Edda Qisstina, dengarlah keluhan hatiku ini...

1 Komen:

fasha Monday, 22 June, 2009  

Terima kasih edda. Nota mu itu benar2 menusuk hatiku.

Pelawat Setia :

Siapa Kamezaim? :

My photo
hanyalah insan biasa yang menumpang di satu sudut dunia ini. Mencari kebahagiaan dan ketenangan hidup sebelum melangkah pergi..

Nukilan Popular :

(c) Copyright - Ini adalah blog peribadi hak milik kamezaim. Sebarang peniruan tanpa kebenaran pemilik adalah DILARANG sama sekali.

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP