20 July 2009

Hanya Satu Persinggahan..

Aku terluka
Aku benar-benar kecewa
Impian dan harapanku terkubur
Bagai debu-debu yang hina..

Aku tak sangka
Semua ini kan terjadi
Bila mana aku mula mengenal bahagia
Dengan kau yang ku harapkan
Ternyata harapanku tidak sampai ke mana..

Aku sendiri yang terluka
Terluka oleh kata-katamu
Kau ingin ku memahamimu
Adakah kau juga memahamiku
Fikir dan renungkanlah..

Mungkin adanya diriku
Tiada kau rasa bernilai buatmu
Mungkin bila ku sudah tiada
Baru kau tahu menilai sama ada
Aku ini bererti atau tidak buat mu..

Ketahuilah kasih
Aku benar-benar terluka dan kecewa
Sampainya hatimu..

4 Komen:

IxoR@ Monday, 20 July, 2009  

Kanda ni....

Entri macam org putus cinta sedang kecewa....

Apasal ni...?

;D

meo188 Tuesday, 21 July, 2009  

Cian nko bro. Dah hampir setahun still frust lg...

ceria2... jom layan komik

Kamezaim Wednesday, 22 July, 2009  

Ini bukan setakat putus cinta lagi dah dinda ku Ixora, ini dah tahap hancur dah ni.. hehe

Idalara Friday, 24 July, 2009  

hai..adik akak ni frust dgn haslinda pulak...betul lah..setahun dah asik frust je..ntah bilalah nak dgr citer tntg bahagia pulak,

Pelawat Setia :

Siapa Kamezaim? :

My photo
hanyalah insan biasa yang menumpang di satu sudut dunia ini. Mencari kebahagiaan dan ketenangan hidup sebelum melangkah pergi..

Nukilan Popular :

(c) Copyright - Ini adalah blog peribadi hak milik kamezaim. Sebarang peniruan tanpa kebenaran pemilik adalah DILARANG sama sekali.

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP