26 July 2009

Selamat Tinggal Pujaan..

Assalamualaikum..
Aduh, sedihnya rasa di hati ini setelah terpaksa berpisah dengan dia yang selama ini banyak menemani aku. Dulu kemana saja ku pergi mesti dia kan sentiasa menemani aku tapi kini tidak lagi kerana dia sudah dilamar orang. Sayu rasa di hati tatkala melihat dia pergi bersama dengan teman barunya. Terlalu banyak kenangan-kenangan aku bersama dia yang terlalu sukar untuk aku melupakannya.

Kekasih hatiku ini dilamar dengan mas kahwin sebanyak RM 1,600.00 oleh seseorang yang aku rasa mampu menjaga dan membahagiakan dia. Aku tidak mampu membahagiakan dia, namun dia tidak pernah menyakitkan hatiku. Dia sentiasa menjaga aku dan menyayangi ku sepertimana aku menyayanginya juga.. hehe

Aku relakan juga dia pergi dengan harapan dia berbahagia di samping teman barunya itu. Jagalah dirimu baik-baik, jangan berduka lara.. hehe Sesungguhnya aku pasti merinduimu..

Selamat tinggal pujaan
Selamat kau berbahagia
Hidup di samping si dia
Kasih baru yang melamar mu

Kini tibalah masanya
Ku tetap bermohon diri
Agar kau tak bercuriga
Pada ku kau lupa saja

Tak guna bersedih
Tak guna kau kenang lagi
Biar ku bersendiri
Membawa perasaan hati

Selamat tinggal motosikal
Selamat kau selamanya
Hanya satu yang ku pinta
Senyuman manis yang mesra

8 Komen:

Tirana Sunday, 26 July, 2009  

Kenapa diterima lamaran orang tu...Kamezaim dah dapat pengganti ke? Agaknya pengganti tu lebih ayu ye..hehehe

Idalara Sunday, 26 July, 2009  

smlm baca dia ditinggalkan kekasih hati
harini ditinggalkan motorsikal kesayangan pulak..
tkpe..motosikal tu ditinggalkan ada mas kwin..tp kekasih yg ditinggalkan ada apa ek..

IxoR@ Sunday, 26 July, 2009  

yg pergi, insyallah...ada penggantinya.

usah sedih....

meo188 Sunday, 26 July, 2009  

huhuhuhu, sgt suspen :p

Kamezaim Sunday, 26 July, 2009  

hilang tiada berganti.. wuargh...

TokNabe Monday, 27 July, 2009  

Mesti dah ada pengganti sebelum dia pergi ni... sbb tu sanggup diterima lamaran orang. :D

Ai Adachi Monday, 27 July, 2009  

sampai hati ade pujaan hati yg lain!!

Pelawat Setia :

Siapa Kamezaim? :

My photo
hanyalah insan biasa yang menumpang di satu sudut dunia ini. Mencari kebahagiaan dan ketenangan hidup sebelum melangkah pergi..

Nukilan Popular :

(c) Copyright - Ini adalah blog peribadi hak milik kamezaim. Sebarang peniruan tanpa kebenaran pemilik adalah DILARANG sama sekali.

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP