18 July 2009

Ku Coretkan Tatapan Buat Mu..


Siapalah aku andai aku ingin memilikimu
Apalah yang ada padaku andai engkau ingin menerima ku
Mengapakah wajahmu sering bermain di ingatan ku
Kenapalah namamu sudah terpahat di hati ku
Aku sendiri pun tidak tahu...

Aku bukan menagih simpatimu
Aku hanya ingin melamar hatimu
Aku bukan bermain kata-kata denganmu
Aku hanya katakan yang aku ingin hidup bersamamu
Tiada apa lagi yang termampu buatku
Melainkan menanti sebuah ucapan bermakna darimu..

Aku menulis di sini bukan sekadar suka-suka
Tapi aku coretkan di sini apa yang telah ku rasa
Agar ianya mampu untuk kau jadikan sandaran
Tatkala aku tidak lagi berada di dunia ini..

Tiada kata seindah bicara
Yang dapat ku susun hanya untukmu
Apa yang termampu ku katakan padamu
Aku ikhlas menyintaimu..

4 Komen:

Idalara Sunday, 19 July, 2009  

wah..betambah indah susunan puisi kamezaim ini..
tapi kepada gerangan siapakah puisi ini ditujukan..
muga dia menyambut huluran cinta kamezaim..

L25 Sunday, 19 July, 2009  

humm..sape insan itu?
jeles2!!

Anem Arnamee Monday, 20 July, 2009  

salam.

indah^^.
siapa yg bertuah tu.

Anonymous,  Monday, 20 July, 2009  

aduss...tersentuh hatiku..

Pelawat Setia :

Siapa Kamezaim? :

My photo
hanyalah insan biasa yang menumpang di satu sudut dunia ini. Mencari kebahagiaan dan ketenangan hidup sebelum melangkah pergi..

Nukilan Popular :

(c) Copyright - Ini adalah blog peribadi hak milik kamezaim. Sebarang peniruan tanpa kebenaran pemilik adalah DILARANG sama sekali.

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP