07 August 2012

Ku Kembali...

Assalamualaikum..


Wah, sudah sekian lama blog ini tidak berupdate.. Bukan setakat bersawang lagi dah, dah nak reput sudah.. kiki Mujurlah masih sempat lagi kamezaim 'repair' semula blog ni dari terus reput menyembah bumi.. hehe

Bukan kamezaim tak nak update cuma tuntutan masa kerja dan juga keadaan menyebabkan kamezaim terpaksa lupakan seketika blog kesayangan ini. Apapun, kamezaim mengucapkan jutaan terima kasih kepada yang masih setia memberi komen2 pada blog ini. Jadi, mungkin mulai dari saat ini kamezaim akan mula mengupdate sikit2 blog ni..

Lagi beberapa hari lagi kita seluruh umat Islam akan menyambut kedatangan Syawal. Sempena dengan itu, kamezaim ingin mengucapkan selamat menjalani ibadah puasa dan Selamat Menyambut Hari Raya Aidilfitri. Maaf andai ada terkasar bahasa mahupun tersalah bicara. Semoga anda semua selamat, ceria, berbahagia walau di mana jua anda berada..

Terima kasih semua..
Wassalam.

2 Komen:

Unknown Monday, 13 August, 2012  

selamat hari raya n maaf zahir batin gak.... :)

dr eyla

Unknown Sunday, 26 August, 2012  

Welkam back my frend.. Selamat Hari Raya Aidil fitri.. semoga bhgia selalu yaa.. :)

Pelawat Setia :

Siapa Kamezaim? :

My photo
hanyalah insan biasa yang menumpang di satu sudut dunia ini. Mencari kebahagiaan dan ketenangan hidup sebelum melangkah pergi..

Nukilan Popular :

(c) Copyright - Ini adalah blog peribadi hak milik kamezaim. Sebarang peniruan tanpa kebenaran pemilik adalah DILARANG sama sekali.

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP