17 June 2009

Minta Perhatian !

Assalamualaikum..
Apa khabar semua?. Harap-harap sihat lah ye.. hehe Rindulah dekat baby Fasha.. hehe Aceh..ceh..ceh... Kenapa plak tetiba ada perkataan baby Fasha ni.. hehe Biarlah kamezaim saja yang tahu.. hehe (Jangan ada gosip liar ok).



Sebenarnya, kamezaim nak bagitahu anda satu perkara. Mungkin ada yang tahu dan mungkin juga yang tak tahu bahawa kamezaim ada lagi satu blog iaitu PersadaMuzikTanahAir. Blog tersebut mengisahkan tentang dunia muzik tanah air. Di sana anda boleh mendownload serta bertukar pendapat sesama kawan-kawan rock kapak.. hehe

Apa yang kamezaim nak bagitahu adalah bahawa blog tersebut akan di tutup kepada umum pada 20/06/2009. Hanya mereka yang menjadi ahli saja yang dapat masuk ke blog tersebut selepas dari tarikh itu. Untuk menjadi ahli Persada Muzik Tanah Air, anda perlulah mengisi borang yang telah di sediakan di bawah blog ini. Segala keterangan hendaklah di isi dengan jelas, betul dan benar. Kegagalan anda untuk berbuat demikian menyebabkan permohonan anda tidak diluluskan.

Kepada yang ingin menjadi ahli, dipersilakan. Kepada yang tak nak, kamezaim tidak memaksa. hehe

Harap maklum..

Pelawat Setia :

Siapa Kamezaim? :

My photo
hanyalah insan biasa yang menumpang di satu sudut dunia ini. Mencari kebahagiaan dan ketenangan hidup sebelum melangkah pergi..

Nukilan Popular :

(c) Copyright - Ini adalah blog peribadi hak milik kamezaim. Sebarang peniruan tanpa kebenaran pemilik adalah DILARANG sama sekali.

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP